poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Warszawa, wakacje marzen, wspaniali ludzie, najlepszy czas

Jak już wiecie byłam w Warszawie, ogólnie mega przeżycia! mega wspaniali ludzie! W ciągu tak krótkiego czasu (10 dni) tak mocno przywiązałam się do tych wszystkich ludzi, że teraz bez nich bardzo ciężko jest mi znaleźć sobie miejsce, jedyne o czym myślę to , to że pozostaniemy w kontakcie i niebawem się zobaczymy! Pozdrawiam wszystkich z obozu!
Szczerze mówiąc, dawno nie czułam się tak szczęśliwa, jak w ciągu tych 10 dni, to był naprawdę wspaniały czas, ta współpraca, wspólne zdjęcia, wygłupianie się, śpiewanie , dyskoteki, będzie mi tego bardzo brakowało, z resztą już mi brakuje! W sumie filmik i cytat poniżej mówi sam za siebie, zapraszam do oglądania! :)


~ 'Prawdziwa przyjaźń nie polega na tym, by być nierozłącznym, ale na tym , że nawet gdy jest się oddzielnie, nic się nie zmienia...' ~

KOCHANI!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz