czwartek, 4 czerwca 2015

Dzisiaj coś o smutku, nie powinno go być a mimo to zdarza się pojawiać, a z pewną piosenką mianowicie Nothing Else Matters łączą mnie piękne wspomnienia i kiedy ją słucham, od razu zaczynam płakać , ma ona dla mnie taka wartość ponieważ, poznałam osobę która jest daleko ode mnie, a wciąż czuje jej obecność,ta  'osoba' pokazała mi jak trzeba radzić sobie z życiem, zrozumiałam bardzo dużo, a przede wszystkim to, że nie ważne jest to co ktoś myśli na nasz temat, tylko to jaką wartość mamy sami dla siebie, NIKT NIE JEST IDEALNY, A MIMO TO KAŻDY WYJĄTKOWY, oraz to, że nie warto się poddawać z byle jakiego powodu i zawsze walczyć o swoje szczęście i marzenia, których nikt nie może nam odebrać, jeśli w waszym, życiu pojawia się ktoś, lub coś ważnego, nigdy nie pozwólcie na to, żeby ktoś wam to odebrał, zawsze walczcie o to co kochacie!



'Tak blisko, bez względu na odległość, nie można dać więcej od siebie, zawsze ufamy w to kim jesteśmy i nic innego się nie liczy'



                                                            Karolina Pączek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz